Uit het verleden: 4x4 Treffen Hoogstraten, 2e weekend van september

Iedereen is welkom tijdens dit 4 x 4 weekend: de toevallige recreatierijders, de doorgewinterde liefhebbers en de bezoekers die een spectaculair schouwspel te zien krijgen.

Steeds op het 2e weekend van september zal het jaarlijkse "4 x 4 evenement voor het goede doel" van Rotary Hoogstraten-Kempen worden georganiseerd.

Het evenement vindt als voorheen plaats in het tweede weekend van september op de terreinen van Steenbakkerij Desta NV aan de Goorkensdreef te Hoogstraten Minderhout (België).

Iedereen komt aan zijn trekken tijdens dit 4 x 4 weekend: de toevallige recreatierijders, de doorgewinterde liefhebbers en de bezoekers die een spectaculair schouwspel te zien krijgen.

Ook dit jaar wordt een 4x4 verkenningstocht (bolleke-pijl) georganiseerd met roadbook over de onverharde wegen in het prachtige grensgebied van de Noorderkempen.

Op zaterdag staat het evenement in het teken van de mindervalidenrun. Die dag geven wij mindervaliden de kans om volledig gratis mee te rijden met 4x4 voertuigen.

Om er een echte familiedag van te maken, is de toegang tot terrein en parking gratis voor de bezoekers. Er is animatie voorzien voor de kinderen.

4x4 Hoogstraten is meer dan 4x4 rijden en kijken. Het is ook een echt Mosselfestijn. Voor velen een extra reden om het evenment niet te missen. Voor de niet mosseleters is er heerlijke goulash of vol-au-vent. Alles wordt geserveerd met een portie vers gebakken friet.

In de publiekstent:
Zaterdag van 12.00 uur tot 19.30 uur